sobota, 17 września 2016

Sakura Ava Vivienne Jennifer - Zwiadowca i zabójca


http://img05.deviantart.net/7852/i/2011/111/d/a/the_sunset_of_magic_by_wolf_minori-d3ei19h.png 
http://img07.deviantart.net/bdff/i/2013/086/b/f/spring_angel_by_stalae-d5zfdqp.jpg
zdjęcie by wolf-minori

IMIĘ: Sakura Ava Vivienne Jennifer
PSEUDONIM: Sakura lub Ava. Za każde inne zabija.
PŁEĆ: Wadera
WIEK: 2 lata i 7 miesięcy
RASA: Wilk Ziemi
STANOWISKO: Zwiadowca i Zabójca
MOCE:
~ zmiennokształtność
~ czytanie w myślach
~ trzęsienie ziemi
~ kontrola nad roślinami
~ tworzenie armi z drzew, roślin i zwierząt
CHARAKTER: Ava? Jest bardzo ale to bardzo chamska. W każdym jej zdaniu usłyszysz sarkazm, czy chcesz czy nie. Nie dogadasz się z nią bo ona wiecznie stawia na swoim. Chcesz się z nią kłócić? Proszę bardzo, lecz wiedz że ona zacznie cie wyzywać, a skończy sie na tym że ona wygra. Zawsze gdy ma okazję to stara sie komuś uprzykrzyć życie. Niektórzy wyzywają ją od najgorszych lecz ona jest silna psychicznie jak i fizycznie. Nie znosi płakać, co chyba zrozumiałe? Nie jest może jakoś szczególnie egoistyczna, lecz faktem jest że widzi świat w czarno białych kolorach. Raczej nie marzy jej sie ucieczka od rzeczywistości, bo to głupie skoro i tak nie ma szans na spełnienie marzeń. Skutecznie potrafi zgasić wszelką nadzieję w innych jak i w sobie, uważa że jest panią swojego życia, i losu. Sama decyduje kogo lubi, kogo unika a do kogo pyskuje. Posiada znakomitą pamięć do twarzy więc na pewno cie odszuka i zwróci sie do ciebie po imieniu. Nie ma problemu z tym że jest w centrum uwagi, i nie ma zamiaru uciekać w cień lub cofać swoich słów, bo to nie ma żadnego sensu. I tak nie wymażesz innym tego co powiedziałeś. Jeśli liczysz na litość czy zrozumienie to trafiłeś pod zły adres. Liczysz na sarkazm, chamskość, wystawianie języka? Trafiłeś idealjnie. Wiedz że wygląd poważnie może zmylić i nie ma sie o co tu spierać. Z jej oczu nic nie wyczytasz, a jej twarz to kamień. Nie uśmiecha sie, nie ukazuje smutku ani złości. I to nie są pozory. Przyjrzyj jej sie kiedyś bliżej to może zrozumiesz co mam na myśli mówiąc o jej braku emocji. W jakich kolwiek przepychankach słownych nie masz szans z tą mistrzynią kłamstw. Jest bardzo ruchliwa więc ty jej nie złapiesz. I taka mała drobnostka. Jest mściwa.
HISTORIA: Narracja: Ava
"Urodziłam sie w samotnym miasteczku. Sama z matką. Ojca nigdy nie znałam. Matka zawsze dbała o to by niczego mi nie brakowało lecz ja byłam złośliwa i chamska. Miała przeze mnie depresje i to nawet nie raz. Pewnego dnia nauczyła mnie jak korzystać z moich mocy. Nie wierzyłam jej lecz to była prawda. Ona pokazała mi też jak zmienić sie w wilka a ja... Zabiłam ją. Nie kontrolowałam samej siebie gdy byłam tym stworzeniem. Nie wiedziałam co robię. Zrobiło mi sie jej żal ale to tylko spowodowało że stałam sie gorsza. Nie było już osoby którą nie uznałabym za głupią i rozpuszczoną. Nie było dziecka nie nazwanego bachorem. Mieszkańcy wioski wypędzili mnie na 7 kontynent. Tam nie było łatwo. Pewnego dnia spotkałam tam wilczycę a ona zaproponowała mi dołączenie do Watahy Tajemniczej Mgły. Zgodziłam sie bo nie miałam co ze sobą zrobić."
WYGLĄD: Całe 170 cm złośliwości. Posiada blond włosy lecz jest inteligentna. Na szyi nosi medalion z wilkiem. Prezent od matki na 15 urodziny. Jej ręce zdobią bransoletki. Zresztą... Łapy też.
RODZINA: Miała jedną jedyną matkę. I ją zabiła. Nazywała sie ona Jennifer Starlight.
INNE INFORMACJE:
~ nie znosi lawendy
~ jest uczulona na lilie
~ nie przepada za kotami
~ uwielbia patrzyć w księżyc
ZAUROCZONA/Y: Brak. Chyba że ma go upiec żywcem na ognisku.
PARTNER: -
POTOMSTWO: -
WŁAŚCICIEL: zosia.ruminska06@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz