niedziela, 16 października 2016

Okami Ameratasu - Odkrywca

 Amaterasu 3 by tannabi
zdjęcie by tannabi

IMIĘ: Okami Ameratasu-Ale do niej tak nie mówić, bo będzie nie fajnie!
PSEUDONIM: Dovakhiin i tak jej mówcie!
PŁEĆ: Wadera .
WIEK: 3 lata i 1 miesiąc
RASA: Mieszaniec 4 ras- wilk furii, wilk magii a o 2 ostatnich nie chce mówić
STANOWISKO: Odkrywca
MOCE: Porozumiewa się, że smokami i ich ataki nie dają żadnego efektu na niej, może wpaść furię, może przemienić się w każde stworzenie i... PO wypowiedzeniu jakiegoś słowa po japońsku lub w łacinie może wywołać kłótnie, pożar itp.
CHARAKTER: Jest bardzo nieśmiała i woli przebywać zdala od innych wilków. Kocha odkrywać nowe tereny i gatunki. Potrafi mówić w 9 językach ( Japońskim, Fransuckim, Angielskim, Niemieckim, Rosyjskim, Hiszpańskim, Włoskim, Łacińskim i Polskim). Przez swój charakter trudno wpaść jej w furię.
HISTORIA:
Obudziłam się na łące pełnych dziwnych gadów ziejącym ogniem , tworzączym rośliny. Byłam wystraszona. Podszedł do mnie jeden i o dziwo zrozumiałam co do mnie zaryczał.
- Kim jesteś?
- Jestem umm n-n-niewiem kim jestem- Powiedziałam zawstydzona.
- Skoro nie wiesz...Hmm Draggy!
Przybiegł średniej wielkości czerwony smok i spytał:
- Tak?
- Spytaj się Alfy co możemy zrobić z tą małą...
- Tak jest!- I skoczył nade mną. Czekaliśmy z pięc minut i Draggy powiedział iż mogę zostać.
" Bardzo obowiązkowy jest ten Alfa, skoro tu nie przyszedł i mnie nie zobaczył."- Pomyślałam.
Lata mijały i wiedziałam coraz więcej na temat smoków. Pewnogo dnia zapragnęłam wyruszyć świat i... nie być już wśród smoków. Myślałam, że będe odważna i będe mogła dzielić się wiedzą na temat smoków.
WYGLĄD: Tak jak widać plus z tyłu ma zielony dysk który płonie
RODZINA: Nie znam
INNE INFORMACJE:
- Kocha śpiewać, ma wręcz anielski głos z japońskim akcentem
- Lubi wyć do księżyca
-Jej ulubioną formą przemiany jest smok
ZAUROCZONA/Y: Nawet jakbym była nie miałabym odwagi się do tego przyznać
PARTNER: Ni mam
POTOMSTWO: No nie mam!
WŁAŚCICIEL: MagicWolf- Howrse

http://img08.deviantart.net/4219/i/2010/240/0/d/okami_shiranui_here_to_help_by_suenta_deathgod-d2xhyjo.jpg
Gdy wyje
https://cdn.weasyl.com/static/media/52/69/14/526914943dd72cad3994ef4c13473575b398d221418284542e85a93cc233f40c.jpg
Jako smok
http://i.imgur.com/1oEh9AI.jpg?1
W furii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz