niedziela, 2 października 2016

Od Shadow'a cd. Calamity

Poczułem przeszywający ból w mojej głowie, a wszystkie wspomnienia jak przez zaklęcie powróciły. Wszystkie sceny, o których chciałem zapomnieć... Potrząsnąłem łbem, odganiając od siebie złe myśli. Odwróciłem wzrok od wadery, spoglądając w ziemię.
- To nic ważnego... Nie chcesz wiedzieć... - odparłem niemalże szeptem.
Wadera zmierzyła mnie podejrzliwym wzrokiem, jakby chcąc sprawdzić, czy aby nie ukrywam czegoś poważniejszego. A ukrywałem, nie zaprzeczam. Jednak gdyby tylko dowiedziała się, co wydarzyło się w przeszłości, momentalnie odwróciłaby się ode mnie. Zresztą, tak jak wszyscy. 
- Idziemy nad jezioro? - wymamrotałem, przerywając niezręczną chwilę ciszy.
Calamity od razu nieco się rozluźniła.
- Jasne! - odpowiedziała z uśmiechem. - Czemu nie?

< Calamity? Przepraszam, że tyle czekałaś i że takie krókie, ale Ci to wynagrodzę! >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz